Ana içeriğe atla

Yatakta bir erkek var.



Merhaba,

Geçen hafta sanırım cuma akşamıydı. Uykum kaçtı.baktım saat iki olmuş. Dedim ki en iyisi biraz televizyona takılayım. Zaplamayıda çok severim. Bir kanala gözüm takıldı.Birde ne göreyim.

Zaplamayıda çok severim. Bir kanala gözüm takıldı. Birde ne göreyim. Ta ortaokul çağlarımdan kalan bir film ve üstelik hiç unutamadığım bir film. WITH SIX YOU GET EGROLL ( Annemin yatağında bir erkek var )  ismiyle gösterime konulmuştu. Nasıl heyecanlandım..Sanırım Alaşehir hamamının üstündeki belediye kışlık sinemada oynatılmıştı. Korkunç etkilenmiştim. Bu insanlar kimdi.Ne kadar güzel yaşıyorlardı. Hele ki o disko sahnesi ve o sahnedeki müzik hiç aklımdan çıkmamıştı. Belki Cd'si vardır diye çok aramıştım. O disko sahnesinde tepede duran büyük bir top gibi devamlı dönen şeyi ise  merakla düşünmüştüm. Yıllar sonra o filmi tekrar seyretmek ve o disko sahnesini yükleyip paylaşabilmek çok ama çok güzel. Bunu bana yaşatan dijitürk e sonsuz teşekkürler.


ASIL DİKKATİMİ ÇEKEN ŞEY İSE DİSCO SAHNESİNDE MASALARDAKİ KAHVE FİNCANLARI.DORİS DAY İN KAHVE İÇMESİ. İÇKİ BULUNMAYAN BİR DİSCO İLGİNÇ GELDİ.













Egemenliğe sahip olmanız yetmez. Her türlü yetki ve güce sahip olmanız da yetmez. Geleceği sırtlayacak, belirleyecek uzun vadeli gerçekçi ve akılcı oyunlar kurmuyorsanız,kuramıyorsanız. Kurmak zorundasınız. Değişimi yaratan ve yöneten olmalısınız. Birincil kültür olmanın ve varlığınızın devamının kuralları bunlardır. Yoksa. Baştan kaybettiniz demektir. Tabiki bunlar sermayenin ideolojisine ve sermayenin kimlerde olduğuna bağlıdır. Ve. Anladığımız, bildiğimiz ve okuduğumuz her şey doğru değildir. Neden?. Bilgi değişir, kendini günceller. Sorgula. Konsolide et. Güncel, doğru bilgiye ulaşmanın ve bilgi üretmenin tek yolu budur.

Yorumlar

© 2020 DENEMELER

Designed by Open Themes & Nahuatl.mx.